金日好唔開心呀!!*
因為我同我既其中一個好朋友絕左交!!*
佢金日都唔理我咁*
叫佢又話得啦得啦*
比你你都嬲啦*
我真係好嬲囉*
so我就同佢講絕交啦*
唉~*
仲有一樣野呀*
我既其中一個朋友聽日要走啦*
佢要去澳洲啦*
真係有d唔開心*
金日有好多樣野係唔開心既*
希望聽日可以好番d啦d lucky*
同埋我聽日d心情都可以會好d咖~~*
好緊張呀!!*
因為我聽日就既show啦*
都算係一個比賽*
我好緊張呀*
支持我同埋我d朋友呀*
一定要呀*
如果上得黎我呢個日記*
咁你就一定要支持我啦*
一定要*
係一定要呀!!!*
唉~
金日都有D唔開心!!
其實比賽果個係一個話劇黎咖*
我地果個5B就有3team!*
其中一team係度跟晒果2team d 劇本呀!!*
真係冇品喇*
仲有一team係有我咖*
你地要支持我呀!!*
希望我果team聽日win啦*
金日去左同呀媽唱K*
之後就同郭鋆塋去左swimming*
游完之後就去左大快活食野*
跟住就唱多一陣就食晚飯啦*
去左大家樂食晚飯*
食完之後就去左陶大行街街*
行完街街就搭車番屋企*
跟住我feel到有啲唔舒服*
就食左啲藥*
都好番啲*
唉~~*
我希望聽日都可以番到學啦*
因為唔番學係屋企真係好悶咖*