|
金日最後一日啦..好唔捨得曾曾牙~
希望中2都係你教啦..
最後一課既中文..派左好多工作紙''好重牙//
之後諗住有得上pe啦!!!
點知落雨話冇得上∼巧傷心牙...
本來打排球嫁;;之後李學勤仲要叫miss mok 上黎教中屎//
頂頂頂..悶到爆..3堂牙!!!之後對下作業..就差唔多夠鐘..
終於過左啦..happy//跟住 2 堂英文''冇咩野做!!!
係到玩..個miss ng 又攞紅紙黎嚇我地..好驚tim..
傻既...之後lunch同娟娟佢地1落去食麵麵..
食完諗住去打球啦..點知何生同埋1d 個d人打..
咁算啦!!!我地係到傾計..點知.............
唔知邊個冇啦啦打個球..之後打到我個頭超痛!!!
痛痛痛痛痛個陣好想喊..但瞁.諗住遲d唔痛//
點知都係好痛..1到課室點喊黎出黎啦!!
多謝娟娟..霍仔...小城..敏敏..基欣..魚韻..紙巾牙
thx 你地既關心//冇事啦!!
之後放學同娟娟佢地搭的的番屋企...
7點幾去左基欣屋企溫書書;;10點半番屋企lu!!

|