|
金日7 點起左身..
之後7點5出左門口lu..
係新達到等基欣...
跟住見到舒淇~但係見唔到佩詩喎~
7點8到左lu~有幾個男仔到左..
d 師姐都味到~我地早過d師姐
kaka..跟住係出面呆等~
勁悶又凍喎..
8點都係得過20個人~
之後食早餐~但係我唔食嫁嗎~
有1條腸同埋 2 隻蛋
我都唔食蛋既~咁咪比左雞胸囉~
跟住步操啦~好攰啊~
步操完就玩遊戲~
玩咩大腳8喎~我地個組次次都最快啊~kaka...
之後玩左幾個遊戲..
就煮野食啦~我整雞翼同埋5餐肉
我地個組整得最快~但係咁快都冇用~
都要等埋個兩組~
之後食野啦~我覺得都幾好食啊~
我地好似餓狗腸屎咁~
過左1陣d送就冇曬啦~
跟住玩水啦~
好好玩但係玩完就好凍啊~
之後5點幾番左屋企lu...

|