唉...阿媽真係嬲左我...其實我都吾知佢無啦啦發乜鬼皮氣..等我講返成個過程先啦..
琴晚食飯之前..我o係房開左冷氣..開到我自己都覺好涷o個陣..阿媽就叫我食飯..我就閂左個冷氣..出廳(廳冇開冷氣)..覺得好暖..所以咪冇開廳個冷氣..lum住個人暖返D先開la..尼個時候..我阿媽o係廚房拎埋最後一碟宋出尼..然後就直接坐底左..而電視ge遙控器就o係後面..我就話啦:阿媽..第個遙控器比我丫...佢竟然對住我拎頭..吾肯幫我lor..我咪即該燥lor,我就話:喂呀!個遙控器o係你後面喳wor..你都吾肯攞! 之後佢就話:要睇電視就自己攞.. 我就話:個遙控器o係你後喳wor! 你根本令轉個身就得ga la! 佢都係肯拎..我就話:有冇搞錯呀??
待續........
如果鍾意睇GE話就留CM啦!
P.S 係真人真事尼GE |