就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 4
累積人氣: 4872
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天


~~ 愉快 分類: 未分類

又有pe堂喇,,幸福>3<  不過d雨..又落下,又唔落下咁...  想點呀??

bio,,由於琴日既關係,好好訓,,好正~~~~訓得好舒服@@

eng文...成2堂都係度討論,哈哈,,好耐未試過eng文堂唔訓教喇///精神到丫~

p.e.堂 >333<   又踢波..哈哈,好野!   又係同makmak佢地一隊,,不過佩ling無帶衫...   哈,我地踢第3場,點知踢第1場既燒賣竟然搵我黎做佢地既外援... 第一球喺好混亂既情況下入左葉翠媚果邊個龍..第2球我入的-w-,都話左會幫你地入架la..燒賣-v-  第3球就係對面個龍門整左個波去葉翠媚度..之後反彈入網@@..烏龍球~~哈!      第三場,,我地對咩姜萬盈果隊,,首先比佢地入左粒,我唔知點解會拍手,,一d都唔驚...哈,果然自己最了解自己,,之後比我追左2粒..反win2比1,吹咩?!   makmak食左2次波餅喇..可憐,,心口對上再落大脾,,之後係個咀..."  辛苦晒!

lunch,winnie佢地要去test..  我就去左搵金毛..佢地今日唔洗打比賽lu..  之後話比生日禮物佢..佢又唔要喎,唉,之後咪又同葉旺開波lor,, 之後同佢地一齊玩梁偉美,哈,笑死,唔比佢食可樂糖~  花哥捉到佢實一實,,美姐好無奈= =  之後葉旺想向我反擊,唔知我守得好=..="  連金毛都話勁,葉旺整黎整去都唔得,哈哈!   之後佢又叫佢地幫手,,可惡~  咁咪打打下個個都有扮lor.. 我打左花哥一野之後,佢就喺我後面捉住我隻手..叫人幫手,之後唔知做咩我比佢整比扇低左呀,,勁樣衰喎~  之後條裙勁烏糟T^T   就捉住花哥隻手拉佢去廁所喇.. 死花哥,唉.. 之後去到廁所佢幫我洗//點知又洗唔到喎.. 我喺度扮喊,佢就話喇:唉也,你喊呀..唔好意思呀..搞到你喊..   哈哈,好笑,我會咁易喊..?? 不過有時又真係幾易..""     之後出番去,我拉住佢出去..話要佢扇一次我先肯算數.. 點知出到去果個咁既小米唔知笑咩,,哈,跟住花哥勁man咁同佢講:你笑佢??  之後就攬起左佢..哈哈,,花哥真好!    之後上去,又打左葉旺幾下,哈哈,死葉旺~ 又"拍拍"聲..  臨係3樓果時我又打左一野,,之後即跑番上去,比花哥話我賤格xdd    [今日摑左花哥2把,好爽-0-,,仲打左佢2下那個,,次次都一野中2個...]

佛學,唉~訓教訓唔著..同東菇傾左陣偈...

德育,謝佩慈條pk..同左黎教書..14課,好似好難咁..

放學,,等左grace一陣,就送佢歸家喇,,得得得,,你厭..我唔再提,我唔再講!sorry... 其實有陣時我都覺...






訪客留言 (返回 yanwai 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]