| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
2個||+無聊怪...!'  |
今曰放學後,我幫ar San去借去,借完之後,我.KitKit.ar 婆就一齊走lu!!!.....ar 婆就坐校車,而我就同KitKit一齊走.......之後,我就同佢行左西鐵個條長走廊,跟住,上到去西鐵站,我地坐左係到,KitKit就話不如坐到去屯門站,然後再坐番去元朗站丫,還店我有時間,跟住我地2個||+無聊怪...就係咁啦!!!由屯門站,然後再坐番去元朗站la!!!!!超[百痴]呀!哈哈......Because我地有好多好多野講丫!!~
|
| 刊登時間︰2006-05-23 06:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 52 | »
|