今日,一起身有D頭痛,跟住番學校期間都幾開心,但係,番到課室既時候,梁sir叫我地班一陣廳到宣報既時候要有心理準備and之類既野,然後,我同[雄嫂]講話可能Miss Wan有事,其實,當時我好驚,末廳先喊.....點之.......Miss Wan係4月6日因病去逝!宣報既時候,2a班出奇咁靜,而我廳到宣報時既感覺,就好似比人用把刀,無la la飛中咁,好似無左知覺,靜係feel到眼淚係咁流,好似成個唔知咩咁!!!總之,Miss Wan係一位善良,好人既老師,希望您早日安息吧!永遠懷念...您,不過,我真係覺得有點兒可息..
p.s.miss wan真係一位好好好好好.超級好人既老師
|