今日老媽子係屋企,我唔敢同星星傾電話牙!!今日冇聽到佢把聲,我好唔習慣牙..已經有4日冇見過佢啦!!真係超掛住佢牙。
今日你打電話俾我,我真係超開心。你仲問我返吾返,,我答左你話吾返。之後你話我咁狗,。【你係咪好想我返學牙),,只要你出到聲,我一定會返ge...。。
你今日又一次對我講過:『我鐘意你』!!我真係好開心~~不過..我知依一切都係假!!但我……依然好開心!!!!!! 睇泥~我又失敗左啦!!我應誠過自己一定要放棄你!!但最尾~先敗告終!??~~