MISS YOU |
|
環球嘉年華  |
|
今日同橙賢得B去嘉年華..
3點幾訓8點身=______________________="
跟住同橙買野食..等齊人就坐火車去紅磡..
0係架車系甘講太鼓..笑死我!!笑得都OK大聲-口-"
跟住轉坐104去太古廣場..食左個飯..同橙一人一半..
貴到傻丫吾該=________="
之後行去..頂..勁多人囉吾該!!!\_________/!
仆街賢系甘話..上個禮拜我黎丫!冇人咖!!全場都系LTP人甘滯!
玩D GAME都吾洗落黎..講ONE MORE TIME就得喇..
我DIU!
第一個玩PIRVATE RIVER..
好溼..4條友拿埋一舊=P溼到傻!!!!!
第2個好似系玩個垃圾..我好淆玩依D都冇FEEL=____="?
第3個玩........好似系青蛙跳..都有D離心!!!@@"
跟住玩跳樓機..O咀囉!!我本身系勁爆勁爆淆啦..得B又吾玩淆哂=___="
因為有3個位..甘我..賢..橙..岩岩好啦..上到去真系好驚好驚..!
又吾比帶眼鏡..上去都OK令咖!!!!!>V<"望哂全場!!
本來佢播首歌到[HEY COME ONE BABY]就跌..旦系上到去..10幾層樓..
咩都聽吾倒=P跟住賢話..好似想跌喇喎..我就咪埋眼..捉住左佢=0="
跟住一開眼就到左..好涼=0="冇感覺..之後玩飛天千秋..
同賢傾計囉吾該!!XDD`橙好驚!!!!!
跟住食野...食完玩碰碰車..好無聊丫!!!!!!!!!!又玩第2個PIRVATE RIVER..
垃圾=__________________________=" 個位溼..旦系冇水出=333="
吾知佢想點!!
之後玩勁野=___="旋轉大風車..排勁耐!!!
見倒佢系甘360度轉轉轉...睇都想死..排排下想走..比人拉返黎!!!
得B又吾玩..橙話要坐中間twt..我最淆..佢又吾比我坐..
點知比人拉左坐中間..開左幾次眼咋!!!!超淆=P離心勁到傻囉!!!
捉住賢+橙吾放!!!!死都吾放!!!!!!!走果時冇拎隻MICKEY大公仔..twt"之後搵吾返..依個吾講!
之後玩ERUO COASTER.. HEE*吾驚..1路玩3條友系甘傾計..
賢爆哂D HIGH位出黎!!!得得B系甘嗌/3333\"好無奈!!!
旦系真系吾驚囉!!!!排左好耐丫依個..
之後系甘玩攤位...2隻公仔!>V<" 之後玩G-FORCE啦..
果個LAI KA LAP!!!我記住你!!1吾比我排隊..之後同佢嘈=P
嘈嘈下傾計!!XDDDD`之後又得玩!!!
YAYAYAYA!!!得B終於敢玩..旦系勁想走!XDDDD`
我真系驚到傻!!!!!不過原來上去系1D都吾驚!!!!得1次360度轉咋!!
賢話好有超人FEEL..真系有..=P要2個2個背對背啦..
我地4條友0係度傾計囉吾該!!!XDDD` 之後又學何松軒玩白癡仔野!XDD
HEE*1D都吾驚!!!>V<"好玩好玩好玩!!!
5點幾佢趕人走嚕~~~~好令..影左好多景!!!!YOYOYOYO`
跟住去M記食野..支力死我=0="食完6點幾..行去搭船..有好多景!!>V<"
正!!!有D相暴光太多..搞到好核突=______="
8點返到屋企.....
食完野沖涼...支力死..今晚應該可以1點前訓...!!!
前2晚都要3,4點先訓倒..
唉..PK..有勁多功課做囉!!
廣泛x2.. 600字book report..(chin)..
reading log!!! writing journal corr.
pk.....................
好似中意左你...
|
| 刊登時間︰2006-12-28 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 243 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|