今日,,唔知點解D時間過得好快..今日,,上i.s堂..我地好快就上完I.S,,MISS見仲有時間.
.之後,,叫我地去寫人地既優點,,等等,,我要寫波波,,同埋KA WING,,我真係有寫嫁,,點知
波波比返張白紙比我..搞錯,,失望,,好在KA WING唔係姐..今日,,過得好快..之後,,我同
KA WING放學都早走,,