今朝要返學~~
返去上堂&學野!!
係休息時間去咗bring呀丁佢地去個場打波@#@
我一上完堂就去等人!!
之後就去打波~~
點之有幾條粉腸霸我地場!!
~~~~~~~
之後唔好講...so bad~~
就係咁就過咗一日啦!!