今日勁唔開心呀!!
自己班對1C班打排球~~lunch個場以15:17輸咗

放學個埸我哋班輕易取勝

即係1:1啦!!要開多場啦!!
最後呢場以7:11輸咗4分

我超級唔happy!!
明明我哋班有4個排球校隊出賽但竟然俾1C班得2個校隊嘅班嬴wo~~
你話值唔值得呀??

我實話唔值得!!當場我想用粗口話1C班ga!!不過俾d fds按住...先唔話...
如果唔係一早話咗la!!

打波嬴同輸都唔重要,最重要係輸得值唔值和光唔光榮,令人心服口服!!
1C根本就係僥倖...應該唔係!!係我哋班特地輸俾佢地...以免佢地好hurt!!
我就覺得應該重賽...根本對我地唔公平,我哋班當時有位同學身體有少少事,都要死撐呀!!
你話餃出人命點算??

|