今日超黑仔..
朝早第一件事就係比人搜書包囉咩料!?
頂佢個肺....
又係洪芷晴...
次次都係佢!
佢想點呀...
做埋呢d損人不利己既野...
本身我地班都冇乜人鐘意佢傢啦...
佢仲要咁做....
唔通真係搏比人x咩...
唉..
F.2冇人同佢玩...
佢就走去搵DF.3既玩...
仲要成日係度講佢同呀金點點點...
真係頂佢唔順-__-!
搜書包唔係問題!
最大個問題係佢報串!
好喇...
第二件事...
今次跳舞考試考得超差囉唔該!
隻舞又係佢搵既...
好喇..
隻舞係咪佢搵既唔重要..
最大既問題係我地有冇咁既能力跳先!?
隻舞我地可以努力地去練丫,
但隻舞只有佢一個人識跳囉唔該!
搵我地黎做綠葉黎親佢呢枝鮮花嗎?
多謝喇洪芷晴!
唔該你唔好係度扮好人..
我地唔受呢套...
我知我地都有唔岩!
但你都唔洗走去報串掛?
知人口面不知心呀!
好多謝你一直係度扮好人!
我地唔會再理你囉ok?
唔好再扮fd啦唔該.
我會頂唔順傢.v.!
ps.我會好好咁記住今日所發生既所有事!
|