為左你我咩都可以放棄" 但係你又為我做過d咩? 我真係好辛苦牙" 點解你可以咁對我嫁? 我好想知你個心係咪已經唔係我到? 我真係好唔知你想點囉" 你可唔可以理下我感受也? 點解每一次當我放左個心落去先要咁也? 我既真愛夠竟係邊?我係咪應該要放手牙?