To"家姐
今日睇番之前好多野先知道原來層經你真係好錫我嫁><""
你仲記唔記得你話你唔會俾我放低你嫁...
但係點解而家你要我放低你牙??
我真係好掛住你牙..
唔知點解無論你對我做成咩傷害都好我都係依然咁錫你..
真係諗番好多同你一齊開心既日子...
特別係我地第一次同你去swim個一次**
我仲記得個一次我地個個都玩得好開心嫁^^
但係我知道永遠我都唔會再有機會開心><"
我已經用盡所有方法都哄唔番你><""
但係你永遠係我心目中都係我最錫既家姐^^
To"婷
我今日睇番之前既野先知道原來你做我牙妹個時我地係好開心嫁^^
不過之從你同李寶X佢地嘈過之後我地就冇咁fd la><""
直至你同李寶佢地好番...我地就更加冇之前咁fd><""
我記得你同我講過我層經係你心目中係第3位^?^
當然而家肯定唔係啦....
你係我心目中既地位一直都係冇變嫁^^
我真係好想一切都可以好似之前咁..
真係好掛住係麗澤開心既日子^^
個種開心既感覺就只有係麗澤先搵得番><""
如果時間可以停留我想永遠都停留係826..
個日對於我黎講係最開心最難忘既一日^^
|