今日,我同爹D一齊食營養早餐--->(麥片),然後我無無聊聊無野做,
所以就去左番煲舊碟--->(變相怪B),哈哈!!笑到我甩牙教!!,然後媽咪
番咗屋企,佢去咗睇苦情劇,當佢睇到個女生角流馬尿個陣,我想起個隻舊碟
--->(變相怪B),我突然大笑,我覺得自已好冷血同黑心!(真係笑得唔合時!)