今日三點幾個陣時
同魚寶貝一齊去鑽石山睇鞋
不過未睇鞋之前
我地就去左百佳買野食先
之後就去洗手間食野加影相(好似好無聊咁)
po下D相先...............

牙魚買既就係小丸子 而我就買左格仔餅
之後就係影相....po下先
D三張無咩特別- -

我都唔係好知我地做緊咩- -............
█||!,我以為時間能令傷痛痊癒 我以為痛哭就能把你忘記!!*
↗※ 去 到 今 天 也 是 無 能 法 開 口 ♂↘
□[] 我 還 要 等 待 到 那 一 刻 ? !!"""""
﹎*▽ 還 是 跟 本 沒 有 那 一 天 ? ∥!!"
【、﹏死心塌地的愛著一個不愛自己的人!!】 *_______可悲吧?
|