2009年 6月 20日
神甘早起左身 肥代囉 \3/ Hea到一點同李欣出左沙田 買晒我想買既野啦 :D 呼呼 四點幾 芷喬終於起身 佢同肥晴一齊出黎 行左陣去 荃灣 比死肥代老點左 x口x 系甘搵路行 晒左我地幾多腳骨力 行左陣 影左陣相甘啦
十一點幾回家 支力 too