20100517
會完考五日
五日都系見光死 望望個鐘 又五點半啦
《 下一站.幸福 》 個個都話好睇 @_@ 反而我覺得吾系真系甘正 我依然系企系《 放羊的星星 》個面 XD
每日都苦惱下一秒做咩 =_= 頹廢生活吾系真系甘正嫁咋 ! 人真系犯賤 會考時又想玩 會考完又想過D有目標既生活
搵工 !!!