★ Saturday 星期六 ★

生日照` 她有成熟了馬? 根本沒有~3~!
還比舊時白痴` 想假裝成小孩馬?
想找回童真馬? 不能! 李現在確確實實老了!
4.25的OLE dAy`
我9.9成去不成了!` =(
我真系好想好想去!`
改期得吾得? t3t!
吾洗掛住我.. 挽得開心d!
醉緊要拎戈班際冠軍番泥!`
琴晚1訓左落床`
訓左! 太累了太累了!
旦弟日竟然要番學`
等我仲諗住訓成日! =(`
去圖書館搵資料`
好眼訓` 好攰! -00-
搵左幾甘耐` 搵左5本!
4本吾借得\口/! 煩-00-
肥狗很直接` 不怕我哭馬?
回程時` 晴晴不知受了何來的刺激!
瘋了@口@!` 根本沒有人想理她!
1點幾番左泥` lunch食當記`
妹豬泥左!` 好狗不見了*3*!
同李欣系屋企樓下傾計`
后尾出左mk行下!` 即興=P!
i love it! *3*` 有條友睇中左李欣xd!
本來條懶型友想上上層`
[ 腳已經上左弟1級! ]
旦望到李欣即刻想向前行! xd
條友戈fd - 肥高` 應該叫佢快d!`
所以上左去` 我諗條上到去1定鬧肥高!xd
[ 解釋下點解我知佢戈fd叫肥高`
因為佢又肥又高!` xd ]
之后愈泥愈多人李欣話上上層!
wow..想見到人咋! 人小小出聲丫馬xd
又要吾應` 就落車戈時!
肥高系甘望后泥`
應該幫條友'目及'李欣xd
冇幾耐佢地落車` 依為1天刀光晒-00-!
點知依+先系惡夢既開始.. ... .
點之我同李欣行完樓梯落去`
到到醉下戈時` 掂到隻手!`
1轉角..
oh my god!
又系條懶型友`
我行先李欣行后` 佢兩戈刀掂雲-00-!
頂佢!` 佢d咩眼神? 懶型` 依為好米人?
諗住電死人丫? 對吾住! 我地系絕緣睇`
勁樣衰~3~ 吾該! 收下皮拉! 真系好想嘔!
李蒨欣!` 李搞到我刀要受罪~3~
9點幾` 番大埔食kfc!`
番屋企經過大元` 見到kai子星xd`
呆呆傻左系度` 好白痴仔丫xd!