換左夏季` 睇吾慣! -00-`
薄痴痴` 勁易透水` 刀吾知乜水設計!
件冬季校服吾知仲有冇機會著上呢?
抱住緊張既心情上學去`
輕鬆過關 ` 
料到有好的開始!
大家刀冇乜變到 :]`
孫雨1樣甘好挽xd`
同丫婆起勢甘挽佢`
兇佢我地考得好好xd!
每科刀同佢賭1粒糖! =P
因為我知我吾夠佢泥-00-!
所以系甘作野`
等佢知驚.. 縮沙! 
我作我自己中史70幾分!
轉堂時` 佢郁刀吾郁!
知驚拉xd` 不過吾肯投降!
點知真系比我up中`
中史73分 @3@!!!
好開心好開心好開心` 真系好開心!
f.1到f.3未合格過!
全班弟2高分*3*`
wow.. 光宗耀祖! 
不過開心吾夠1陣..
派數學卷`-00-
刀知我金次1定差嫁拉!
冇溫過` 19分! 
有d后悔做咩吾溫!
不過算拉-00-` 
下次奮力追` 追到沒法追`
追到沒法分清我是誰!
i am who i am xd`
正常番先:P!
小息` 好多人讚我*3*!
好開心xd`
仲挽死左隻老朱!
真系笑死` 佢戈d咩樣泥xd? 
入hall戈時` 晴n喬鬥大聲!
見到校花系后面` 米好心提晴!
點之校花系后面整我條頸`
無奈` 大叫的.. 不是我-00-!
同亂亂坐` 佢又系弟1次合格!
不過系數學` 同佢調番轉!
1齊開香檳賀賀佢! ;)
條港姐好悶` 港野冇音調!
又細聲` up埋d專業名詞!
鬼知佢up乜咩` @口@!
真系悶死` 系甘港佢去邊去邊!
威拉威拉` 1港港左2堂!
yoho.. 冇埋電腦堂! 好yeah :P
lunch` 好兄弟! gd :]
1人1戈法*V*`
珮琳, 譚偉法!
我, 王源法!
細霖, 頭法!
蘇芷喬, 基本法!
愈港愈離譜囉` 吾該!
朱朱有新相 @3@!
扮得義-00-! 救命!
佢買左包糖` 收收埋埋!
比我篤爆佢xd` 戈戈問佢拎!
拎完拍下羅柚閃人xd!
爸爸 = 大lam, 媽媽 = 朱朱
囡囡 = 芷喬 [ 鼻屎妹-00-! ]
路人甲, 路人乙 = 我, 李欣
鼻屎妹:: 媽媽! 媽媽!
李同爸爸扑左幾多次先有我丫?
路人甲, 路人乙:: 嘩!
生出d甘既女` 要吾要刀擺!
聽到, 芷喬笑左xd!
D & T ` 金日體會到..
做1間夢想既屋系好難-00-!
好想有人幫我做`
好想放棄! 救命-00-!