|
|
|
有人說 : 他會化作你身邊的朋友,一直保護、支持妳。 |
★
Miss Yip :
今次在國共內戰考得不錯,盼望你繼續努力。俾心機,支持你。
送首歌俾你﹕
我要一步一步往上爬在最高點乘著葉片往前飛
小小的天流過的淚和汗總有一天我有屬於我的天
我要一步一步往上爬在最高點乘著葉片往前飛
任風吹乾流過的淚和汗
我要一步一步往上爬等待陽光靜靜看著它的臉
小小的天有大大的夢想
我有屬於我的天
任風吹乾流過的淚和汗總有一天我有屬於我的天
歌詞好正 :> 好好既鼓勵 .. 陸如茵要加油 !
★★

★★★
放學,被芷喬一講好有食薯片 ( 熱浪 ) 既衝動
但富善七仔無,買左一包燒烤味黎過下引
自修室完,兩條友仔熱浪潮都未減退
大埔墟七仔一人買左兩包,勁為食甘一路行一路嘆
我 : 真系好正 ! 有埋可樂真系絕配
芷喬 : 系囉 !!
一望,前面個男人正正拎住一支可樂加一包熱浪
同芷喬真系笑左XD 有無甘岩丫 ? 識嘆 B)
★★★★
終於系自修室死左篇文出黎,極九吾搭八
有貨交就可以了 =P
|
|
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 568 | »
|