| e+好夜啦,,
仲掛住睇我d xanga><
快d sleep啦^^
我有樣令我好嬲既事,,
要話比大家聽牙!!
牙mandy係msn,,
雖然跟我叫"sweet"牙,,
e+好嬲牙><
邊有人咁架,
衰得佢牙^^
抵佢死^^
"頂"佢牙.
哼哼哼....
能傷得我最深的人,,,
偏得我心><
呢句對我黎講,,
我都用唔著,,
because我跟本就冇,,
試過戀愛,,
but我真係,真係,,
好想,,好想.
知道被愛既feel係點,,
如果可以比我同佢,,
相愛幾日,,
我就e經好開心啦,,
because我同佢,,
跟本就係唔同世界既人..
佢係唔會love我e類,,
d成日去夜街既女仔,,
先岩佢,,
but如果我e後佢,,
真係可以一齊,,
我當very happy啦,,
但我也有可能會選擇,,
去離開佢,,
because佢係一個,,
"花花公子"so....
就算比我地兩個,,
行埋一齊都冇用,,
好好..傷心牙,,
我想要既係//
一個..
對我一心一意既人牙,,
but偏偏我love就...
但我love果d就...
唔駛講落去,,
你地都知啦,,
|