←◎kiss哂你...~豬豬BB● →
i love you !
yanyan8
暱稱: 〝__SWEET
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好多hm ar
唱歌歌
唔想見你牙..
2006-09-15
哇嘩!!!
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 27
今日人氣: 19
累積人氣: 873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


ToDay 仲嬲緊牙,, 分類: 未分類
佢"fiona"今日冇add我^^ 仲好,, because 我根本都唔想理佢,, 鬼叫佢咁衰格咩. 我有一樣野唔明lo,, 佢待果幾科合格都可能升到班,, 唔係掛,, 根本係冇可能既事,, 如果小學係咁既成績,, 根本唔緊"志"意,, 可以升班lo.>< 真係好唔低牙,, 就連牙基基都係咁,, 哎哎!! 真係o哂嘴lo..^^ 我真係,, 真係,, 好開心lo,, because 可以順順利利,, 咁升上中二牙..^^ 而d成績仲好過上學期"天"^^ 不過就唔知班上,, and 成級既排行啦.>< because 果日放學我,, 趕住灼開會牙,,>< so攪到我問唔到老師ol.>< >< 不過我令外要返星期四,五,, so我仲有機會既,, but如果歐sir,, and何老師唔返,, 我就冇哂希望啦,, but個日咁重要,, 佢地唔會唔返既.^^ 我覺得今次一定可以,, 排到好前架,, because 唔單只我考好左,, e有好多叻既同學,, 考得差左,, so......^^