christina~!*
當你正走在坎坷路 我會伴你在左右 一起向藍天歡呼 像白雲招手 我們要一起笑一起哭 千萬人中有個人懂我 你有最珍貴的角落
yanyan_ss1
暱稱: ♥ChRiStInA♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重傷~.~
但求你明白
唔舒服~~
-0-"""
自我中意,偏行己路
文章分類
全部 (57)
生活記敘 (25)
未分類 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 139
今日人氣: 0
累積人氣: 2455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 26 日  星期二   陰晴不定


-0-""" 無奈 分類: 生活記敘

點解呢.....?!

我覺得我地好認真

只係你覺得你自己好大過,思想好成熟

容許我講一句...其實最幼稚係你...-口-"""

唔係我想咁講,只係你的行為言語都比我有this feel

+上當人咁努力去付出...

唔係要黎比你踩的- -'''

比番D尊重啦---this is禮貌

而當你有唔中意人地既野時

首先諗下自己係咪都同樣做緊呢D野

又或者是一D人地唔中意既野

今日聽到有人咁講:

呢個世界唔係得你...一定有唔同既人...但唔=個個都要係你的安排下行

雖然呢句說話係有人誤會有一D意思黎講...但同樣好有道理

我相信每個人對唔同既有有唔同睇法

但唔=要逼人一定要接受

還有的是...當你對人...人人都會對你好

當你冷淡對人...人地都會咁對你

唔耐煩對人...人地講下野..你就鄒眉好唔耐煩的說:咩呀

同樣,你也會遇上人這樣對待你

當你愛串人時....同時都會有人串你....只是可能time的問題

到底現在的你,是個怎樣的人呢....是樂意待人...還是不耐煩的那個呢..?!

只有你們自己知道了....

期望大家多留意自己,做得唔好的,試下改...做得好的,keep住啦...

送一句金句比大家

你願意人怎樣待你,你也要怎樣待人 路6:31

 



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


自我中意,偏行己路 分類: 未分類

看到什麼是追求

什麼是懶散

什麼是偏行己路

什麼是依靠

以前大家的價值觀差不多

因大家也是追求

現在價值觀離得遠

是因為有人由追求變成自以為事

以為自己已經好叻了,有無神都無所謂

做的神不喜悅的東西

從來站在人家角度去想

現在卻只站自己角度

傷害身邊人

若能,自問一下...到底自己是否變了,若變了,是好是壞,為什麼會這樣

不要留魔鬼餘地

多一個基督徒,小一隻鬼

你願意做回一個尋求神的基督徒

還是以為自己控制緊魔鬼實質是被控制的一隻魔鬼

神來是帶給人喜樂

魔鬼卻是傷害人身人心

自問,現在的你是在讓人快樂還是傷害

神唔會怪你有無領導能力

只會問,你有無盡力

每個人都無資格質格質疑人,更不能什麼也不知道就話人

如果覺得自己了不起時,試試行在水上吧!!~

再想想自己比起神是多微小

神要你是愛人還是傷害人,用佢無喜悅的字傷害人,..?!



2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:....... )