點解呢.....?!
我覺得我地好認真
只係你覺得你自己好大過,思想好成熟
容許我講一句...其實最幼稚係你...-口-"""
唔係我想咁講,只係你的行為言語都比我有this feel
+上當人咁努力去付出...
唔係要黎比你踩的- -'''
比番D尊重啦---this is禮貌
而當你有唔中意人地既野時
首先諗下自己係咪都同樣做緊呢D野
又或者是一D人地唔中意既野
今日聽到有人咁講:
呢個世界唔係得你...一定有唔同既人...但唔=個個都要係你的安排下行
雖然呢句說話係有人誤會有一D意思黎講...但同樣好有道理
我相信每個人對唔同既有有唔同睇法
但唔=要逼人一定要接受
還有的是...當你對人好...人人都會對你好
當你冷淡對人...人地都會咁對你
你唔耐煩對人...人地講下野..你就鄒眉好唔耐煩的說:咩呀
同樣,你也會遇上人這樣對待你
當你愛串人時....同時都會有人串你....只是可能time的問題
到底現在的你,是個怎樣的人呢....是樂意待人...還是不耐煩的那個呢..?!
只有你們自己知道了....
期望大家多留意自己,做得唔好的,試下改...做得好的,keep住啦...
送一句金句比大家
你願意人怎樣待你,你也要怎樣待人 路6:31
|