今日我向電話同人鬥串
佢係我隔離位個死肥仔
好心佢入青山la。。
5識串學人串=="
唉....
今日我仲末做功課
慘。。
今日我睇番之前嘅一篇日記...
我覺得好嬲囉
因為呢篇日記令我諗番上一次掂俾一個人污染
整個身體撞埋去
食屎!!!!!!!!
佢仲要5講sor
都5知佢個日係咪食錯屎=3=
不過
佢係我個friend
算
我令願俾kit b 都5俾佢
我又轉左音樂
係飛輪海同hebe個隻只對你有感覺
因為我係飛輪海嘅fans
所以我次次轉音樂都係轉飛輪海D歌
勁勁勁勁好聽聽聽聽
所以我永遠都係飛輪海嘅fans!!!
|