昨天間隔房既羅記話今日去跑水貸~~點知又無叫我去wo~我6點30分就起左身啦~著定衫食定早餐~點知佢無打黎
昨晚睇完facebook之後~~自己以後要走既路變得愈來愈清晰~不過有點意外的是n年前已經用左政府既一萬去報讀english town
其實,依家學野真係要趁早~我唔知道拎公家錢岩唔岩~但係至少無後顧之憂~
今日仲比尋日更多野諗,其實一直都係自己諗,好少會問人意見~人無遠慮必有近憂~
何況有遠慮也......(閱讀全文)