今朝被阿媽好早叫醒左,
去左飲茶茶,去到酒樓超眼訓,
又要坐海度等好耐先有野吃,
真係討厭..............
吃完之後,
阿爸阿媽去左探親友,
我就返屋企,
努力完成
我末完成0既功課,
做PA做左好耐先完成,
唉...真係吃力.....T^T"
終於做完.ya!!!
之後,同阿妹一 齊唱k,
笑到肚痛......
佢海度扮明星唱,
做埋口動作超搞笑,
我就幫佢錄左D影片
再REPLAY睇果陣,
真係笑死人啦!!!!
哈哈 .......真係好想將它擺海
YOUTUBE被人睇!!!??
實笑死人... ..
|