今日我陪呀倩呀藍揾他們D FD''..
首先去鑽石山揾呀倩果個 {叫a均wo-.-)
見到他好o咀,,,我同呀藍刀未見過他架'
但淨係得我地2個出聲,,牙倩淨係傻笑囉`
之後就4條友搭MTR去apm''見到MUI MUI同小T他們落藍田WO {當中d小事廢事打-.-
一去到就食M記,, {初初係均叫食野,,但去到又5食lo-.-
本身呀藍約左她果個12:00係apm無卬等 {點知食過左時-.-
去到果陣已經冇人,,而呀藍又未見過他又冇他電話,,so我們放棄找他XD
BUT呀藍發癲甘掃muji D野-.- {一齊掃一齊癲XD
跟住上green box唱k,,均話5唱''上到去就5知WHY他個fd係到,
於是我地3個唱,,他們2個就走人''!!
一入到k房,,呀倩就一臉愁緒-.- {有d野5打la...==+
唱到4:15,,cut左歌''閃人 {一早埋左單lu-.-
價錢好貴''今個月X街~ {5洗出街]]=.=
---------------------------------
返到去home果時,,諗住放低個袋然後去倩home反
點知俾牙爸產到上天花板-.- {只好乖乖地做hw啦=3=''
所以SMS藍叫她同倩講我遲d先到
食完飯,,牙爸出左去 {係走佬ge好時機= =+
哈哈''成功逃走
去到倩home睇碟喔 {部戲係好正,,但有d5明lo-.-
睇完就各自反歸lo'' {有雨5出去公園lu=.=
p.s:你地2個天日探5探佢牙?!-.-
|