今日4:00果陣..牙丁話同羊去遊車河
遊左上飛蛾山..仲要自己上山頂..超恐怖!!/...\
腳刀''閉''埋牙..==''
之後食完m記..返公園反.
最初7個女仔反兵捉賊..
之後加多5個男仔XD..*V*
班男仔跑得好快\../
再一次跑死我...
反反下..好多人刀話要走...甘米散lor!!
行行下..我同牙倩see到牙君係到同人交換電話..
我到牙倩狂扮咳...XD
甘佢地先散... .\/.!!