今日唔知聽日事
yauming
暱稱: mingZX
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
特別的新年
2011-04-29
天氣轉涼
暑假
2010-03-15
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 270
今日人氣: 1
累積人氣: 5742
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


中秋節 鬱悶 分類: 未分類

琴日係中秋節  由朝到晚都好忙  好辛苦呢~

朝頭早9點鐘去到尖沙咀賣旗

賣旗既時候 令我體驗咩叫香港人..

成身名牌   攞2蚊出黎都唔肯...

老董好強 賣到好多旗

兵哥同我差唔多...我就賣左成個鐘先賣得4張....

我諗都有10蚊既~

真係可惡...

由於本公子要去補習既關係 10點鐘就走了..

點知去到荃灣先10點7...早知賣旗賣耐d啦~

而家又未夠鐘補習.....唯有行下街...

順便買禮物俾岐姐= =

.......................

不過行左一陣都無乜岩心水...

只好懷住忐忑不安既心情去補習

今日都無咩特別..不過呀sir講野真係好好笑xDD..

我同郭x忍笑忍得好辛苦xDDDD

補完習之後搭地鐵去青衣城是但執左份禮物

火速趕去小童

岩岩好佢地搞掂個嘉許禮

仲有剩一舊三明治 唔錯唔錯~

同岐姐慶祝生日 食蛋糕~

之後無野做~有d悶...

睇左一陣人地玩戰國風雲..

喔~~原來隻game有同盟制度= =

苦悶既心驅使我落樓下搵溫哥

喔~原來佢幫人剪緊紙

於是我都剪埋一份......幫人係義工應該做既事~.....

後面就有一隻熊貓沉醉係老夫子既世界入面出唔返黎= =

朱仔同岐姐去左面談室同大生傾計...都唔知點解可以傾咁耐....成個幾鐘啦~

同溫哥 熊貓 剪紙既時候...討論左一d哲學問題..

原來熊貓諗野好複雜...一時之間我呢個哲學家都諗唔到講d咩好..

溫哥諗野比較正面....唔錯唔錯

哲學討論完畢之後攞d野上樓上剪..(即係d人玩緊戰國風雲果層)

剪到咁上下就同d人玩枕頭大戰

石兄不愧係某人既偶像 準繩度同力度都好足!!

幸好我都唔弱~

玩到咁上下要返屋企食飯了

到左7點4就再出門玩了~

不過夜晚就無咩好玩....點下蠟燭就算了

熊貓 朱仔 岐姐 溫哥11點都未到就走哂了= =

好彩 羊咩 雞頭/仔 輝兄仲未走 又撞到一班熟人

招仔扔左呀昌個藍球落海..笑死我xDD

搞下搞下搞到12點幾先同家輝一齊返到屋企

討論左一下男女關係既野....= ='"

沖完涼 上左陣網就訓教了

記得留下一d有深度既cm






訪客留言 (返回 yauming 的日誌)


DarkAIR 於 2009-10-11 10:31 PM 發表:
賣旗果日我都賣得好差 賣足全程先得9張...

仲有人好心見我賣勁耐賣唔到一張

走埋黎話 哥仔 賣支旗比我 我:/口\...

因為我係街度既中間 前後都有人狂賣

只好係地鐵站前面捕人 點知..

我一走埋去 連地鐵站走出黎既人都痴住張旗.............囧死我了


是但買禮物比岐姐仲講出黎 小心佢毆你-3-

老實講 果日係上面的確幾無聊下 orz

我一入去比人sm 五打一-.-

仲要比聰頭人肉扣扣住

之後任人魚肉 慘過十大酷刑/ 口\

所以只好逃離現場a_a

與其話我諗野正面

倒不如話我太無聊

因為什麼負面情況都遇過..

所以份人比較樂觀?!
阿石仔成佐炮台咁..

野野到肉!!! 好彩我都唔弱
我早走既原因係...好悶XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同是天涯淪落人呀溫兄-.-'"...
加上今次賣旗個位好差....可怒也
岐姐好小可會入我個BLOG既~
講大聲D都唔怕XDD
wow~~作為大佬就要負起做大佬既責任呢~溫生~(俾細佬蝦)
唷~你仲未試過破產 離婚 生cancer已經比好多人好架啦-0-'"...
樂觀係好事來的= =
都唔知點解石兄可以扔得咁大力..../__\
中秋節其實真係無咩好做既-0-...不過唔玩耐d好似哂左呢日咁xdd
Posted at 2009-10-11 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Iam24653187 於 2009-10-04 07:34 PM 發表:
嗚嗚...
平時有野唔識又追住我問要我解答
到左呢d時候又當我係多餘既人
一個人坐左係禮堂坐到d人走晒(我張凳未收都冇人理)
都係得三四個人留意到我(包括熊貓)
呢d就係人性?
我真係睇錯晒你地啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有3,4個人留意已經好好啦..
如果係我一個人坐係度都唔知有無人會理我.....
咁有野唔識既人同義工組又唔係同一班人= =
Posted at 2009-10-04 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael88 於 2009-10-04 05:29 PM 發表:
哈哈..
賣旗@@我到處走..點知..都賣左好多XD雖然冇一張-.-
不過同我買d人..有幾個比左20蚊..1個50蚊XD

琴日燒蠟真系過癮@@
最衰比老豆同阿媽捉左去打邊爐-.-
番到黎..好多人走曬@@..orz..

琴日..我同蔥頭..魚魚雖然一早就行番去-.-
但係-.-掛住傾計..兜左好大個圈-.-
番到去..1點幾-.-~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實每人分配6大張點可能賣得哂- -
你成績都幾好喎~..百幾蚊已經幫到好多人了XD

yes~我地係浪漫派既~
你去打邊爐都算快架啦~
仲有好多人係度~
 
哇..你個圈都好大下喎...
成點幾鐘先返到屋企..囧囧囧囧'"...
Posted at 2009-10-04 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandy1003 於 2009-10-04 05:14 PM 發表:
11點已經好晚的了- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁一年一次既中秋佳節~
唔玩夜少少好似好對唔住自己xDD
Posted at 2009-10-04 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yingZX 於 2009-10-04 05:10 PM 發表:
RE: 老董
本身我就同你唔熟= =!
而且我係有理你戈一個黎架!

-*香港人果然孤寒 (淚...
居然有人係一大把散紙入面拎個5毫出黎買
真的不是人 = =
不過居然比我見到有個人比$100 ..
我已經Orz佢了... LOOK! 呢D就會成為我偶像啦
-*係牙SIR講野好好笑點解要忍?
係我就一定笑到勁大聲啦-3-
哈!哈!哈!
-*我冇沉醉,
我只係睇左一陣咋
老夫子係我既童年
懷念下都得掛-3-
-*我念野好簡單 請不要亂說V3V
-*沒錯! 不愧是我偶像 ...
西利到爆! 難怪甘多人做左佢FANS(包括我
不過佢就從來都冇留意到過我 (淚
我都係靜靜地隱身罷啦XD!
-*我唔想甘早就走 ..
牙媽每30分鐘`15分鐘打黎催我一次
所謂煩過男朋友(如果有
所以好早就走左
-*做咩要扔人個BASKETBALL落海 ?

中秋快樂
(岐岐生日快樂)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wow
果然係有深度既cm~
-x.我都見到一個又係咁....攞一堆紙幣出黎搵個2蚊俾我= =
    當堂吹到我漲哂..囧
    竟然有人咁勁揪俾100$...
    香港都有唔少好人~
-x.咁全場好似無乜人笑ma..如果笑左出黎會好礙眼的~
    不過我見到郭x個樣真係好正xD
-x.得~~只係熊貓鐘意老夫子既程度比我想像中高姐...
    睇老夫子睇到咁開心真係少有.....
    不過開心係好事黎既~
-x.okok~簡單就簡單啦..
    反而可能係我諗野複雜吧= =
-x.hey ..你好唔冷靜...
    其實你可以成立一個石仔fans club= =   
    做埋會長都仲得= =
-x.我都奇怪點解你成日都要去聽電話...原來俾人催=0='"...
    我呀媽一夜只會打一次黎問下我係邊同叮囑兩句就算- -
-x.我都唔知佢做咩會扔左人地個籃球落海..
    落海果一刻全場嘩然xDD
-x.再次感謝熊大貓閣下留下一個好既cm ~
Posted at 2009-10-04 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Iam24653187 於 2009-10-04 04:40 PM 發表:
擺到明唔係熟唔熟既問題law...
佢地可以由得我一個坐係小童入面而唔出聲law
根本就唔係人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冷靜...冷靜....
.........um...
Posted at 2009-10-04 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Iam24653187 於 2009-10-04 02:35 PM 發表:
你就好啦
我賣完旗後全程比人無視到2點
都唔知佢地搞乜既

不過都多謝你將我變成你blog既一部分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你不嬲都同佢地唔熟架啦=0=
所以你同佢地去賣旗我都有d驚訝...囧
Posted at 2009-10-04 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]