今日...朝早又落雨- -"
天氣又凍..聽日仲凍- -"
朝早番到學校...勁趕homework..勁狂做
PE:教土風舞....好搞笑...超正xd
放學..><死人高佬...bobby...王子..超賤格
特別係你ar...kai王子
bobby係基佬哦...2家先知...恐怖
今日...
我..barbar..木生..高佬..bobby..去唱k..
好正ar...唱得好開心!!
勁hi!!!!!!!!!
仲有今日我個blog開始有相啦...
係相簿度..有d要密碼嫁....
要ge就留cm俾我/係msn講啦..but唔一定俾..睇係咩人先xd
請多多支持my blog^^
今日.....
王子好仆街ar><
bobby...哈哈xd...不能說的秘密xd
大家都唔好問!!^^總之不能說的秘密
這是不能說的秘密哦!!!!!
今晚..全家人去酒樓eat!^^
because嫲嫲生日!!!!!
好期待聽日....^^
今日要影相...因為聽日VA要用- -
但影佐趕唔切去曬!!!唉..
bobby話幫我整....聽日記得俾我ar!
thx you bobi^^
人生就係咁嫁啦!!!!!
我對你 這一生 哪個可比 我與你 差一些 永遠一起 邂逅時間場地 似連場好戲 要自何頁說起 愛太重 深呼吸 欠缺空氣 愛太美 輕輕的 卻載不起 愛情來到時候 似明媚天氣 它走了 突然驟變雪落雨飛 如果可以恨你 全力痛恨你 連遇上亦要躲避 無非想(要)放下你 還是掛念你 誰又會及我傷悲 前事最怕有人提起 就算怎麼伸盡手臂 我們亦有一些距離 你太遠 該怎麼 說對不起 你太近 一轉身 卻已高飛 快樂也許太短 似場流星雨 一眨眼 就如幻愛怕又記起 我情愿我狠心憎你 我還在記憶中找你
妳是否知道?