|
好對唔住呀!!
今日GE我勁喊呀`
喊到爆炸=G=*
忽然之間覺得自己好衰. .
今日睇珊日記. .
覺得好對唔住佢!!
係我,,係我搞到佢咁唔開心!!
佢係入面,,
打得好絕呀>3<
搞到我驚驚呀!!
我唔想冇左個咁好GE朋友a!!
朋友呢方面GE野,,
我真係好驚. .
講真,,
係我唔識得點去同人相處. .
先至帶俾人咁多麻煩!!
我真係好怕,,
好驚我GE朋友1個1個咁離開我!!
我討厭孤獨. .
係呢個F.1學年,,
冇錯. .我的確比以前長大左,,
但係面對住我GE朋友. .
我都仲係好似以前咁,,
我好記得我係開學頭果陣講過GE野,,
我唔想好似小學咁呀!!
我真係好唔想呀>G<
可能因為呢1次GE經歷. .
我更加珍惜我GE朋友*
但係,,我諗我個方法錯左,,
珊今次,,話俾我知,,
再係咁係唔得架!!!!!!
但係我可以點呢??
我真係好驚我GE朋友離開我. .
我覺得自己有時覺得. .
個朋友係我身邊=就係理我!!
佢1走,,就係唔理我=3=
好傻呀呢個諗法. .
HAM*真係講得好岩,,
我個人成日都好冇安全感. .
好驚身邊GE朋友走,,
有冇人可以教我點做呀??
點樣可以做得更加好??
我真係唔想冇左班咁好GE朋友呀>3<
我知道,,我成日發你地脾氣!!
成日搞到你地都好煩. .
好對唔住呀!!
SORRY aR`
我唔會架喇=________=
我係1個貪心GE人,,
成日要你地氹. .我知道你地
同珊GE諗法都1樣!!
其實我諗好多人都係咁諗=3=
只係珊今次打左出黎,,
俾我睇!!
係咪我太執著??
太著緊??太敏感呢??
HAM*同我講左GE野. .
好多謝你GE提點!!
仲有棠棠,,多謝你丫/\/\!
咁多位!!
我唔會再係咁發脾氣架喇!!
信我啦!!我1定會改架!!
珊,, 今次真係好多謝你/\/\
我唔再成日發脾氣!!
我會努力架!!
咁多位,, 成日煩到你地. .
真係好對唔住呀!!
[*永遠愛他*`! ﹏×°朋友是一輩子的'*]] |