今日長笛本來9點-11點... 但係9:40放左我地... 叫我地去band.. 
hehe.. 我不嬲都唔去band ga la... 今次都唔會例外呀!!kaka~~ .. 再見啦!!!.. 我親愛既李嘉誠中學...
..返到屋企.. 玩電腦... haha..
出上水.. 賣書.. 話f.1書會平d呀!!....咁其視f.1ga...唔得!!.. 我要向平機會投訴!!..
本死人音樂書轉左板.. 去左n間都話唔收.. 好新ga..!!
買左一對鞋... 兩對返學黑皮鞋&白鞋...同埋一條褲....
挾糖.. 橙色果間野d糖都幾好食ga.. haha..
返屋企返巴士d冷氣勁凍.. 凍到變雪條啦!!
|