糖氏俱乐部

 

為你灌滿這麽多的愛-3-```  

乖乖的糖糖小朋友

                  給李10萬個心心...................-}}Ö

 

 

糖子.....笠耶

禾不嬲都甘乖GE-V-"  

                                                                                                    醉可愛滴,,,還樹糖糖b   xDDDD"

                                                                     壞孩子俱樂部..歡迎李地+入耶-3-                                           //笠屎熊睥睥>3333<"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.xanga.com/sweetbaby2d3

我滴XG-0-,,,

 

http://photo.qooza.hk/ycpsa4d37

相簿簿-3-*有好多野//睇的

http://www.jalui3.com/bbs/index.php?fromuid=9

論壇,我是管理員 笨糖

My FD子 -3-``

 

 

〝小糖""xDDDD"蠢蠢的

SUGAR LOVE`

〝〝◎◆§糖果屋☆◆▽▽〞〞 HApPy-V-""

ycpsa4d37 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


唉~點算

四姑姐問我返學返成點~我未話距知今日上堂點lor~

5中意呢個班lor~就系

個miss又惡死~D同學又太嘈~讀5到書lor~

[[蟲仔*]~我無罵你哦~睇我對你幾好~哈哈~!

距就話~甘你就要更加努力~下年再入返E班啦~

唉~以我依家架成績~點可能入返E班呢~

-------------------------------------------------------

哈哈~尋日家姐同阿JOE哥去左Disney~

(距地叫我去~我無去>333<''錯過左同米奇+米妮影相架機會哇)

----------我個米奇公仔哇~好Q哇><

JOE哥+大家姐

-----------------------------------

今日miss收左阿文個手機

搞到文文喊左>33333<'''''衰人肥Ho!!!

文啊~5好喊Na*(你可以將你淚水過比我~*我想喊,,,都喊5出哇))

跟住就同蟲仔距地食左飯-0-咖哩牛腩飯~我會記住你既.\_/.

你好好味丫^^

跟住阿文就5小心打翻左凍凍朱古力><成身濕晒

返屋K換3再來~哈哈~我地仲幫蟲sir架羅宋湯+左料添~嘻嘻^^v

今日

我地淋雨了~*見到阿文淋得甘開心,,,,,我都想淋下.....

或者會令人清醒D呢

總之好5開心lor~我5可以無左你架~外公~任何一個都5得~><~

(終於都有眼淚啦~哈)



 

ycpsa4d37

我個名"︰ ""蠢糖子-3-``
男定女""女仔 ._.
92年出世的笨小孩                                
1月15號生日喔"|||

住響邊?糖果星lor~"

中3的學生
鬼馬騎呢的我-V-""
我個IC蕉"284559834
MSN︰
sweetbaby1e5@h...
 

 傻鬼左的我
KAI左

 

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

我日記仔

2008-02-12
返左大陆玩
2007-10-03
很高興`
sweet


日誌分類

全部 (191)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

糖小孩1月15日生日耶!!!

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

SWEETBB


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed