| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
| 2010-05-12 |
分類: 未分類 |
都唔知點解呢幾日咁正
今日放學練波果時呀sir叫我地同班師兄踢波
笑鬼死我咁都比我入左兩波
練完波仲正!最衰呀開隻腳整到唔去
我就番屋企拎車 之後我地係天晴到集合
我地踩來踩去都唔知踩左幾多個鐘
我地今日又踩去銀坐
大約七點幾果時我同呀坤,源,石浩賢去左買雪糕
我地就坐係側邊到食啦
跟住有兩位英明神武既Police過來
話細佬咁夜仲唔番屋企仲話呢到唔比踩單車
最後八點幾果時 我同呀坤走佬唔等佢地
佢地跟唔到我地
我同坤踩到去天恩果到 佢地踩到流x山
笑鬼死 跟住打比佢問佢地係邊
最後我地鎖車番龜
|
|
|
mrhck 於 2010-05-13 09:09 PM 發表:
c0mm3n+
|
|
|
=.="] 好鬼on99l0r. 跟跟下.踩到唔知你地左邊. 仲鬼好笑係.佬坤.傻傻地.冇啦啦排街. CM"]
|
|