好鬼可憐呀我 冇人同我一間
自己番學都唔得,要我搭校車
我真係好似個一年班呀 但係放學自己放
間學校好鬼型咪 一小息個小食部...可以話(由地下排到去2樓)
我都廢是買 求其去野飲機到買野飲好過
唉~ 第一日番學果時 個個都比人捉頭髮
我剪左超短仲要叫我番屋企在剪少少
早會排隊要個個都要企得直 唔係就唔比上課室 熱到爆!
跟住去禮堂講咩神點樣製人出來 講左超耐
我果班有個傻仔聽聽下訓左教 跟住完左佢比呀SIR罵 笑死
又有人聽到嘔