曾經令我自豪
終於都申請到日記板啦!!"曾經令我自豪"呢個名係我一諗就諗到既名.......有好大既意義架!!!裡面有小羽最鐘意既人個名^.^
希望你地睇得明啦!!!!!
yedda123
暱稱: 小羽
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好高興呀...呵呵
=.=+
=.=....
=.=+!!!
想死
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


.. 驚訝 分類: 未分類

  今日....

好似冇咩好講..總之就..都幾悶下...

今日有個歌唱比賽..有D唱得好難聽..

有D就唱得都幾好聽..

我覺得唱得最好聽既果個就係唱到把聲好似女仔既果個

真係好鬼似呀..

但係都只係得到個季軍..真係唔扺呀>.<

  返到屋企之後..我就開始睇阿妹借比我既果本

<甜甜圈的約定>睇左三分二就要開始睇軍曹..

唯有聽日先睇啦^.^+






訪客留言 (返回 yedda123 的日誌)


ling051127 於 2006-07-08 01:16 AM 發表:
搵日你上去唱ar~
我都好想睇ar~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唱?
我驚你聽左之後D耳油係咁流出來..
嚇到唔敢聽呀!!
Posted at 2006-07-08 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky0826 於 2006-07-07 07:23 PM 發表:
我都覺佢地唱得幾好
我最鐘意打band果隊呀~kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打band?
你支助我錢$$$$
我就即刻上台打比你睇!!!
肯唔肯=.=+
Posted at 2006-07-08 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]