曾經令我自豪
終於都申請到日記板啦!!"曾經令我自豪"呢個名係我一諗就諗到既名.......有好大既意義架!!!裡面有小羽最鐘意既人個名^.^
希望你地睇得明啦!!!!!
yedda123
暱稱: 小羽
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好高興呀...呵呵
=.=+
=.=....
=.=+!!!
想死
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


0.0 愉快 分類: 未分類

  琴日唔係因為唔得閑而唔打日記..

係...係因為唔記得左=.=丨丨

  今日一起身已經12點幾勒..

跟住就訓下睇下就咁過左一日啦∼

但係我今日其實唁係幾開心架..

因為我爸爸應氶過我話如果我考到第二名就比500蚊我..

但係我媽媽就話佢冇聽到..

而且仲話我如果比左呢500蚊我..

咁以後我就會為左錢而考試..咁係為我好!!

如果係啱時候既話我會聽囉..

但係我爸爸係o係我考左試之後先至講既..

咁同為左錢有咩關係呀!!\./

總之我就係覺得佢地冇口齒啦!!!!

佢仲問我係唔係好等錢洗..

如果唔係做咩要錢呀..

果陣時我真係好嬲!!

唔通比錢就一定要攞去洗架啦咩!!!






訪客留言 (返回 yedda123 的日誌)


vicky0826 於 2006-07-13 07:44 PM 發表:
係囉,我阿爸以前都係咁講嫁
以前就真係有既,依家就冇啦==
你應該話係呀嘛,咁佢咪會比你囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果陣時火遮眼呀..
阿姐=.=
Posted at 2006-07-14 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling051127 於 2006-07-13 01:08 AM 發表:
唉~大人就係咁嫁la~
成日講過d野都冇,,都冇口齒嫁la~
佢初初應承你,,只不過佢認為,,
你冇能力做到姐,,今次仲要講到錢=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係咁人地都會嬲架嘛..
係好嬲好嬲呀!!!
Posted at 2006-07-14 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling051127 於 2006-07-13 01:07 AM 發表:
唉~大人就係咁嫁la~
成日講過d野都冇,,只不過係,,佢認為你冇口齒嫁la~
佢初初應承你,,只不過佢認為,,
你冇能力做到姐,,今次仲要講到錢=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]