站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


今日冇咩野發生 愉快 分類: 未分類

今日係放假既第一日...**

好耐都冇打日記LA~~~

朝早9點幾到開始幫自己既房扮靚靚啦////

到左晏就,,,,,,

我就食左d麵咁啦''''''唔知點解今日超想食野喎........

跟住,,,,食完之後......

我就開始玩電腦啦***##

到左夜晚又食麵喎.....

不過好好味啊*****

跟住又玩電腦.......聽歌.....咁又訓教教LU****






訪客留言 (返回 yee05 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 yee05 的日誌 ]