站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 28 日  星期六   雨天


~~~好掛住你呀...... 分類: 未分類

                                      今日朝早起身....睇下個天.....落雨.......今日想出街既心情又冇左啦*x*~~~~

                                8點幾到起左身///**食下野,,,,睇下電視咁啦,,,,到左晏就﹏﹏彃左陣琴......就食野la~~~

                                        食完之後,,,,,玩下電腦咁啦***到左4點幾,,,,,我就去左洗白白啦.....**////

                                 洗完白白之後,,,,,我就試下新33la***跟住又玩電腦啦....玩到7點幾到,,,,我就食飯啦~~~

                                          食完之後,,,,睇下電視咁啦......跟住又玩電腦啦~~~到左10點幾到訓左教lu~~

                                                     今日要早d訓呀......因為聽日要好早起身去拜年啊****

     祝:

                      大家新年快樂             

                       






訪客留言 (返回 yee05 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 yee05 的日誌 ]