((/|*''-..為何仍要 再裝笑 ,.*】

                           ●+..,反正 沒有人 會在意+*"]]

 
yee0607
暱稱: `×ㄖ,,魔鬼°_魚...]]*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
尚無任何好友
站內搜尋
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


分類: 未分類

今日,水水問左我1條問題,『點解要同牙媽搞到咁薑?』,個時我真係5知點答佢,

但我返到屋企就諗到啦..我自細就冇左父愛,我有既就只得我牙哥同牙媽,但係,

向我不知不覺既時間,佢地既愛好似慢慢從我身邊走左,我牙媽可能有俾少少關心我,

但真係好少,少到我都感覺5到,我只係感覺到佢將d愛俾晒我牙哥,冇在乎過我,

至於我牙哥,自從佢出黎做野之後,我地就好少溝通,5知係咪我既錯覺(我都希望係)

係呢間屋入面,我好似孤伶伶咁,牙哥同牙媽好似夾份對付我,要將我打低咁..

我連少少既愛都得5到,前幾日,我睇到本書,佢話:不快樂的小孩也想成為孤兒。

我真係覺得佢講得好岩,我真係情願自己係個孤兒,都5希望再生活係呢間屋到..

之前有人問我個夢想係咩,之前我都諗5到嫁,直至水水問我呢條問題,我先諗到,

我既夢想係搵到1個肯給予我愛既人,令我相信愛既存在.




訪客留言 (返回 yee0607 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]