今日,水水問左我1條問題,『點解要同牙媽搞到咁薑?』,個時我真係5知點答佢,
但我返到屋企就諗到啦..我自細就冇左父愛,我有既就只得我牙哥同牙媽,但係,
向我不知不覺既時間,佢地既愛好似慢慢從我身邊走左,我牙媽可能有俾少少關心我,
但真係好少,少到我都感覺5到,我只係感覺到佢將d愛俾晒我牙哥,冇在乎過我,
至於我牙哥,自從佢出黎做野之後,我地就好少溝通,5知係咪我既錯覺(我都希望係)
係呢間屋入面,我好似孤伶伶咁,牙哥同牙媽好似夾份對付我,要將我打低咁..
我連少少既愛都得5到,前幾日,我睇到本書,佢話:不快樂的小孩也想成為孤兒。
我真係覺得佢講得好岩,我真係情願自己係個孤兒,都5希望再生活係呢間屋到..
之前有人問我個夢想係咩,之前我都諗5到嫁,直至水水問我呢條問題,我先諗到,
我既夢想係搵到1個肯給予我愛既人,令我相信愛既存在.
|