甘日行程真的有點忙,,,
琴晚睇埋隔世追兇先訓,,,
1點3呀@@,,
甘朝7點幾[扎]醒了,,,
訓多陣起身,,
極速整野,,,最後都係遲左少少先去到-v-"
女仔打得很好了,,,不過也是逃不過輸的命運!!
輸3比8,,之後射左陣波,,haa
跟大隊去飲茶!?haa
阿sir又要破費了,,,
之後各散東西,,,
本來是說到嘉永家訓教,,
點知,,無咩點訓,,,仲打左陣機
1點走,,,見到阿sir係學校,,,
1齊走lo,,haa
去到後,,換左衫,,,熱身個陣-v-"
感到累!?
開始打lu,,,開頭也不錯,,,
但,,,,常犯7公尺及2分鐘-v-"
及大量防守失誤和進攻失誤,,
導致輸波了,,,,16比19
好似從前年開始輸俾元中後一路未贏過-v-"
之後睇左陣,,換返衫,,,就走了,,,
行到紅綠燈位,,,分手了@@,,,haa
之後買了雪糕食了,,,回家了
甘天真的很累,,,
輸了真係感到不憤,,
要加強訓練!?
聽日是家長日,,,
又要好早起身,,,,
甘年係第1年上台同埋自己1個去家長日,,
haaa,,,
仲有4日喔!!!!!!!!
仲未有諗頭唷~v~"
|