哦哦!!!佢地上去最後1日尼,,,
甘日一返到去,,,上英文堂,,,
默書,,,etc...
pe堂,,落左去402尼,,,
個鼻由返到去開始發作~v~"
係402尼,,,寫完十分鐘,,,就恰陣,,,
好快就小息,,,,
我要nds呀~v~"
之後上2堂chin,,
第1堂,,,miss楊代,,,
去禮堂睇5b朗"仲"
好快就返返去,,,
第2堂,,吳sir代,,
睇左陣書,,個鼻冇甘勁,,,
就恰陣,,,真係訓著左-0-""
嚇死~v~""好彩聽到阿sir講野,,,
先起到身,,haa,,
之後就lunch,,
又俾個肥婆推哂d野出黎,,,
進岩岩之前放左個nds落去,,
跌左出黎=v="唉,,,sor尼,,,進
同文西個d出左去食,,,
上樓食@0@,,,,,
我要nds-0-"
食完返去2點=口=""
第1次甘遲,,,
返去睇妳玩,,,
原來妳甘勁尼,,,
不過差1分先第1,,haa"
搵唔到進個部-0-"
最後2堂又係吉的,,,
第1堂係dearman,,,
好傻尼佢,,,haa"
好快過左,,,
last1堂係miss 簡,,,
好悶-0-"
依3日都無野做過甘,,
好似哂緊時間~v~'
|