早上8點幾時叫你起左身,,
訓多陣就起左身玩電腦,,之後就出黎去ka wing屋企打機,,
到左11點30分就出發了,,,我竟不知看中華白豚是要上船=3="
坐車去到碼頭了,,等了一會,,影埋相就出發搭船了,,
開頭坐船頭,,完全沒有浪=,=''過了很久,,終於看到他們了@@,,
回程時,,,我們再次去船頭"大野餐",,
埋岸後,,上車回學校,,車上,,'你們"真的癲了嘛@@,,
可惜,,,,我連一張相也沒為你影到=3="
返到學校,,立即搵馬馬個d話打俾ka wing 又再次去打機了,,打多陣就落孖場,,
之後就返屋企lu,,
|