嘩,,琴晚溫到2點9,,,
睇埋波,,3點半訓左=,="
甘朝7點起身,,仲好累,,
點算呢,,
英文,,easy掛,,望pass喇,,
bio,,oh,,應該有40幾既,,
epa,,唔係幾識,,d資料題,,
考完哂喇lu,,好眼訓個陣,,
去左食自由麵,,食完去體育館打羽毛球,,
打完就落去孖場打波,,
打到"你"來左@@,,點知落雨,,哈...
之後俾撚撚拉左去木瓜家打左幾場winning,,呵..win哂,,
7點半返到屋企,,等緊你online@@,,
仲好眼訓tim=,="
"miss u every time"
|