今朝勁早起左身`
食左早餐就出去市中W1TH 明`
之後同CK`C FA`李芷丁`M1NG一齊影貼貼`
影完買左隻P00H唷>00<"愛屎喇`
THEN搭車翻碼頭`
再去蝴蝶灣BBQ`
嘩..個條路長到佢丫`
又曬又熱`
一路行一路覺得俾個太陽煎熬緊,,
之後玩水戰`俾人淋到濕晒`
爽牙`勁好玩-V-
牙細好鬼死勁`
命中率奇高`
射到人地抬吾起個頭-0=
一坐近D個爐..
個陣熱氣真係沖著而黎`
熱到D汗係甘流`
咩天時丫`
學校仲吾換夏季!?`
真係想焗死我地`
THEN落左沙灘玩水`
涼浸浸`好舒服`吾捨得上翻黎`
5:30走左`
翻到屋企拿拿聲做埋D樂理`
諗著出門口個陣牙媽話今日M1SS吾得閒,,
吾駛學"
即刻火都黎埋`
早D講丫嘛`
搞到我鬼甘早翻`
想玩多陣都吾得`
BY`RA1N`11.27
|