我只是一個貪玩又偷笑既女仔!~
我都冇理會過朋友既感受!
朋友都冇理會過我既感受~~~
今日............慘啦咁!~@_@"?
第一堂係maths~~唔明佢講咩...
miss林話:e條就由呀王美欣(豬欣)出黎做啦~
佢一d識.....一d唔識!平時既我一定提佢...
今日冇提佢佢都唔嬲///\\\
一定好唔開心啦~~!lunch都係同佢食= =+
我問佢:其實你係咪好嬲我嫁??
佢整個樣就係╰/\╯!∼∼之後放學佢話:
我可以唔嬲你既...但係你都唔好咁ya!~
好冇?我覺得佢係嬲緊我....之後我返到去~
做完功課就立即去沖涼!~@_@
沖完就去溫豬~= =?之後就訓一陣~
起身就睇電視!~好yeah~~聽日唔洗返~
仲可以出街tim~好sweet呀!~~唔知依加 豬欣做緊乜呢~
|