今日好悶囉,,>口<"d朋友仔叫我出街都唔想出呀,,因為..有d朋友仔都唔肯出去呀!!!\./唉,,唔知佢地想點喇,, 以為今日可以做功課嫁,,不過..唉,,今晚do囉~!!!係喎...今晚有度數呀-.-"冇得出去了,,T/\T..算,,努力讀書呢~
聽日就06年喇,,^o^"呵呵..希望06年好d喇..= =,,不過all就快要分開嚕,,