今日真係好無聊呀,,因為返到學又唔係教書咁喎...係到聽講座呀!!!\ . /...悶到嘔電囉~!
聽完講座之後,,>u<睇埋d低b野[[十萬個為什麼,,?!]]真係悶死人喇,,!!!係唔係?!咁我未同芬姐同劉同傳紙仔呀,,>//<好好paly囉~不過死人芬姐傳吓傳吓又唔玩喎..跟住得我同劉同傳囉~@@~佢寫d野好搞笑嫁~!!!我好想笑嫁,,不過笑唔出喎=-=唔係好知點解囉~!
放學後,我覺得好好笑囉,,!!!毅姐同頌仍要十字緊扣呀=口=,,不過佢地婆婆嗎嗎咁,,-_-"係就快d喇...怕咩即~!呵呵.....佢地真係幾sweet吓啵,._."
|